Oct 10, 2010

Triple 10 , { 10 . 10 . 10 }

tengok . lihat . fikir sikit . tenung .
Nice gila kan tajuk tuh . Keramat abes . Mcm bunyik gosip Michael Jackson pon ado .

Begini yaw anak-anak , aku tak perasan langsong pon hari ini suda genap 10 OCT '10.
tuh pon naseb Mama kuh bilang .
well , if kite pk kembali , mcm betol gak fakta pemberian Mamakuh itu .

katenye ; 'the triple number on a date will be only once in 100 years '

hebat bukan ? hurr . maseh berumur lagy kea aku 100 tawon akn dtg nie .
*ayat kunon tageh sympathy

maka , dgn bangganya aku nak isytiharkan .
bahawasanya ..

HARI INI ADALAH HARI PALING MENJENGKELKAN DALAM KAMUS HIDOPKUH .
KEBOSANAN TAHAP CIPAN MANJA GOYANG INUL .


pergh ! kaw boleh bayangkan en . hurr . OH ! sebelum terlupa .
aku dok menaep post nie , menggunakan waktu yang agak limit .
*nk keja tyme 12 .
takot post nie wujud pada 11/10/10
kan dah tak sedap tuu . maka ,
ingin saya khabarkan ,

SAYA KECEWA DGN TRIPLE 10 KERANA :
> notification kt fb hari nie xsmpay 50 .
> tumpang budak2 PMR yg kunon risow na amek paper esk .
> Hadi tersayang tuh , terjebak dek kesibukan melampau hari ini .
> aku npk siang 5 jam jeh rny . (mengong angon lambat)
> hari ini xdok pon yg nk gadoh nan aku . (kunon gangster)
> bilik aku bersepah tahap bilik kucing beranak . harr
> credit lam fon tgal 15 hengget jeh . dann..
> BF aku yg terchenta , yg kurasakan setia , pergi meninggalkanku di lubuk kesengsaraan ini sendirian . *bie , owg relakan awk pergi bersama Dr. Helina tuh . :(

maka ! eyt , tertanda seru mulax ,
uke . maka , saya menamatkan proses typing malam ini .
terimakasehdaunpisanghijauhijaumanje , :D

No comments: