Jun 3, 2011

dan sebenarnya ♥


oh bulan 
enggan melayan diriku lagi
pabila air mata membasahi pipi
dan lagu lagu di radio
seolah olah memerli aku
...................

oh bukan oh bukan ! HAHA . ny bukan page aku nk layan lagu Inspired : Yuna or othermess yeah .
hihi . erm , actually aku nk story disini about .... er , about apa sebenarnya aek ?

okay , one thing . aku just nak talkabout my self . HAHA . mcm karangan budak standard 4 pulak kan . ngeee ~ mcm ny , entah lah .
sejak dua menjak ni , akuu , er , akuu , er , aku sunyi lah
HAHA , ayat ware fare .nghe !
mcm ny , kadangkadang . aku jeles lha tgk org lain punya bf/gf to be loved .
euwww , nk muntah pulak aku tgk statement atas tuh . lalalala . nothing lah . seriously , aku jeles lha . ngeeee . tgk mereka texting tanpa henti , kejap2 calling . hihi . sweet aje .
err , npk desperate pulak aku rasa aku ni . weee ~

ermm , got nothing to say dah kutt . ahaks . just a word :
aku cemburu tengok korang punya pacar :(

btw , mamy ada cakap . masa sekolah , takpayah susa2 nak carik bf . hihi . nty masuk University , gamaiiii lg yg kachaks . nghe !
erm , mcm inspired via my mum's words ,, tapiii entah . surrounding pun playing role in influencing me to have a boyfie kuttt :) weeee ~
tgk budak2 ny talkabout their partner yg manja lah , caring lah , cute lah , kachaks lah . haodyyyy , cemburu aku mcm ny if harihari . HOHO !

apapapun , i'll try my hardest to keep my SINGLE status . ngeee ~





hope so ;P

No comments: