May 14, 2010

uishh . da almost 3 bolan aku ta mengepos blog . ahaha . agak kakus aku na mnaep iny malem . ehee . erm , nothing can be told or can be shared . bwad mase skg ny , aku mmg sebok nan skola ajea . hoh . dlu mse na amek pmr , bghiyer norr na masok pom4 pat2 . skg , bile da mloncat lam stage form four neyh . nahh , amek kaw ! mnanahh nokk na stady hard ammad2 . tp , , apekan daye.....da tuh tugas den , buek jola jangg...kt new skool iny actually aku da got a lot op beshfwen lahhh . but , the most rapat one is PUTERI NURFARHANA BT AZMY . ahah . amek kaw . sebosa2 alam denn type namo ekaw . bkn pe , dyer ny kire cm prangsang tok aku stdy gak lahhh . aku ny mmg pemalas ya rabbi ya salim . maka , dsebabkan bliaulah aku agak krajenan . agak la... ta la ajen ngat cm dyer yg sanggop stay up cmpay 2-3 pg smater2 na nyiapkan koje kolah yg cegu bg mcm ktowg ny robocop . :P

No comments: