Jan 28, 2011

eh , tahun nie saya SPM ! :/

Hi hi anda manda dinda kanda ! Ceh .
Okay okay , ny masalah aku bila start tules krgn . Otak mula melencong ke kiri dan kanan tanpa segan silu . Apatah lagy malu malu . Nhee , baik . Berdasarkan tajuk manja yg terpampang dgn indah dan comel di atas sana . Hope korg prasan , aku dah 17 okay ! Wow . Menarek gylea bukan ? Haish . SPM la jwbnye . See ! Aku dah jawab , SPM . Adeh , scary lah nyahhh . Hurrr .

Okay Dato' Nathassya , keep the kesabaran . Haha . Aku kena study hard gillababessuperbhardcore ! Hambekk kaw , khaw khaw aku tibai . Bese lerr , mulut aku work better than my aCtion , haha . Nay nay , maka , sebermulanya tahun baru yg agak comel rupanya sbb ade dua nombor satu kt situ . Haha . Comell ayat nie . Puii . Haishh , letih nk cita btape byknye koje rumah bila jd tua ny . Hurr . Tapi satu yg bleh dbanggakan , trengtengteng . Uikksssss ! Kaworg mzt gubra gubra kan . Haha .

Nothing yg boleh dibanggakan pon . Eh kejap , aku lupa . Ermmm , apa ya ?
Dah lah , lupe smulea . Lalala .

Konklusinya , akibat dpd tekanan aku lupa td , maka aku tlah memutuskan utk mghntilan kgiatan penulisan di sini . Haish . Mata ngantuk pulak . Nnt cegu admathe terchenta aku tuh pasan mata aku bengkak kunx ta pepasal kne merengankan tinge mndga nasehat manjaa bliaw tuu . Gah !
Eh , dah lah uno . Penat ny . Tp tgn tak rety nk stop typing . Haha . Erm erm , aku bukanpe , musykil nk buat ayat pnutup apa . Haha . Baek baek , aku amek langkah drastik . Tidur dulu ! Hambekk kaw , keh . Tata sayang sayangs !

Muah di pipi dan dahi yaw ! Assalamualaikum , oyasuminasaii .

*maafkan saya krn isi cerita tidak menepati tajuk . Haha
FULLSTOP

No comments: