Jan 30, 2011

kuat juga kaki saya ;)


Kaw baca page ini ? haha . okay . aku puas hati tengok ade yg sanggop nk tgok page aku yg agk manja manja buhsan ini . haishh . bukan sengaja aku bikin page ini tanpa meletakkan button follow , profile or anything . haha . juz sengaja . puiii . gah !

Eh eh , dah . aku penat melalut . baek . berdasarkan tajuk di atas itu korg sure tak guna tenaga byk sgt tahap kerbau carik alasan na poop dlm pampers . tuii . *apalah uno guna ayat kotor . haha . dgn rendah dirinya , walaupun aku tahu aku tinggi . lalalalala , nk cerita lah kan .

Bila peristiwa ny aku kurg engat . tp aku pasti ia berlaku pada bulan ini juga . heh . Tanggal manggal nya bila aku sudah agak2 lupa kot . haish . da bpe byk post aku kabo aku ny asek lupe jeh . hurm . mybe ny saiidd efek feberet drink aku yg suka minom aer tarok ank2 semut yg manja kriuk kriuk tuh . gah ! huishhhh . enak jeh bunyik kn . keh6 . stretly , sekolah saya telah membikin acara cross country . heheh . korg da gubra lah tu . haha . uh uh , setela due menggu berlari tanpa malu d bandaraya muadzam shah yg kian moden nyh , finally muncollah hari bertandengnyee .

Aku percaya , kaworg tengok aku montel montel begini berlari dgn penuh sukanisme mengelilingi muadzam kommpem terpegun lalu pengsan gulingguling jatuh dr bukit . haha . tuiii . aku berlari kan penuh gaya seorang atlet . bhahah ! walopon tidak sehebat ank kucen kaw larianku itu , tp juz nice la aku dpt tata budak2 kedinx kt belakang . eccceh .



Masalah kt sini , mase latihan hari2 tuh tadoks la penat smpay aku lupa aku kt mane . tengok ! ade lg word lupa tuh . haishhh . erm , mse ary bertanding itu , aku punya semangat bangon pagi mnom ayor keroh kasik naek tenaga batin . bhahah ! nay nay . aku tak buat okay . syukur masih waras . kuikui . okay , begini . kaw boleh imagine kan aku & sekeping papan lapis berlary ? hadoyy . mmg gempak lah aku beraksi potong memotong nan c kedinx itu tanpa menerima sebarang saman dr polis polis . ngeh . akibat mengalami keberatan bdn ini , xmampu lah aku nk kejo budak2 size lidi tuhh . tp ! membanggakan , saya potong exgf exbf saya ! wah . menarek bukan . well , aku mmg dpt spirit na ptong dy mse kt finish line ats pemikiran bhw aku maseh sayang bf lamakuh itu . haha . atas kuasa ALLAH , Alhamdulillah . smpay kt finish line itu , aku dapat nombor weyhhh ! bangga gila . haha . punya lama aku wait nk dpt nmber in cross country ini . ngeh . gila bersyukur ouh . even nombor DUABELAS (12) pun , aku dpt medal okay . and even it is plastic , kaw ada kea ? haha .
Tapi , yg takpuas hati , kakikuh saket tahap gaban seys . huiii . mnanges jugek lah aku berjalan hari2 . 
hehe . tp yg pnting . aku dpt nombor okay . haha .



Simply , uno good in running okay . haha .

No comments: