Feb 19, 2011

cepat celik mata !

hou hoi how ! haiyak . okay . Assalamualaikum ;)

hurrr , aku ade sumthing nk cerita . haha . kaw percaya tak ?
aku di Cyber Cafe sial ! harrrrr . menarikk kan . gah ! agak fun jugea ouh berada ini cc ini . hahha . seronok ouh tgk org main game gila2 . haha .

aku teruja gila ouh ekceli dpt sit sebelah budak kelas first sekolah hakku .
ouh baru aku perasan , mereka lepak sini bila free ghupenyea . hahak ! ku pikir drumah dan study . rupanya sama macam clasm8 akuh yg mungeks dan mengom ituuu . hahha .
maen tenet tanpa mengingati dunia tunggu tyme nk makan  dyrg satu persatu . puiii ! hurrr .
niat nk dating terkandas bila aku try text dia dan ........................... ! dia tak reply syiaaa ! hahah .
okau uno , sabar . haha .
tuhan marah buat maksiat . keh6 . okay . aku teruja derrr , ;)

dah3 ! aku penat typing byk2 kt sini . gamai skodenx ouh . heee .
maka , jum,pa lagi yaw daun gigi . lalalala ~~

No comments: