Mar 24, 2011

SPM candidates ? sure ada camp :(

First and foremost , HA ! hambek kaw , beriye aku speaking . ceyt , kunon hebat english even tak penah kenal gred A :) gah !
okay , main prob aku typing mlm ny just nk kasitahu kaw orang ;
I'M GOING TO SPM CAMP IN DESA CEMPAKA CAMP okay ! 
fuhyo ! tak sangka syiaa , haha *sambil mengelap peluh di dahi
haish , ny penangan jd mudaks spm , haha . plus memiliki kemoronan di otak aku yg sexy ny . nah ! amek kaw kena kem . HAH . tapii , aku ta kesa cgt kowt bub at least aku dpt gain byk experiences from this useful camp :)
hopefully lah , keh6 . mana taknye , abeh skoloh aku duk ruma nk kumpol experiences mencuba pelbagai keindahan makanan2 tuh mulax . pergh ! gemok lagi ngoiii , hurrr ==' anyway , thx to Unit Disiplin SEMSHAH kerana telah mengatur program camp ny tok saya dan kawankawan saya yg lain . errr , yg berstatus jantan tuhh , buat bersabor lah yerrr if kepala anda divotaxkan tanpa difikirkan rupa anda selepas itu . tp yg penting , korg tayah risaw lah , even rambot korunk gondol , korg ttap hot dari cegu2 laen . HAHA
those were the photos of Desa Cempaka Camp that i'll be going tomorrow :/

No comments: